Известие

Collapse
No announcement yet.

Много твърда спирачка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Много твърда спирачка

    Здравейте, колеги!
    Не знам дали е нормално за модела, но моята 145-ца Боксер е с ужасно твърд педал на спирачките и сериозно взима да ме дразни факта, че трябва да намалям няколко метра преди да спра.
    Понякога чак се чудя как ако трябва да спра рязко това ще се случи. В кръга на шегата, разбира се.

    Спирачките действително са доста корави. Когато я купих бяха сменяни накладките, но оттогава мина доста време и ако беше от тях, би следвало да се отпусне малко, но нищо.

    Има ли някакъв начин да омекотя педала? Със съединителя проблемът е същия... Но там изобщо не знам как стоят нещата.

  • #2
    Натискаш педала яко и палиш. Ако потъне половината си ОК. Не потъне ли виж си вакуума до сервото и ги обезвъздуши да поизхвърлиш стара течност

    Comment


    • #3
      Предполагам, никога не е пипано по помпи и маркучи.
      Смени си маркуча от помпата за съединителя до работния цилиндър! Ще се учудиш от резултата.
      Със спирачките може да са няколко нещата.
      На първо време направи това, което ти казва Цецо.
      Така ще разбереш, дали нямаш пробита мембрана на сервото. Възможно е и да имаш проблем в маркуча от всмукателния тръбопровод до сервото. Огледай го внимателно и с ръка го провери да не се е скъсал или цепнал някъде. Ослушай се на работещ двигател дали не съска някъде!
      Ако там всичко е наред, се продължава със самото серво и помпата. Ако ти спада спирачната течност, много вероятно е помпата да е заминала и да вкарва спирачна течност в сервото. Резултатът е пак твърд педал.
      Следващото са блокирали цилиндри на спирачките.
      И накрая маркучетата за спирачната система.
      Давам ти ги в реда на гадост.
      Успех!
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Боксерите имат проблем с водачите на челюстите.
        Хубаво е да се провери в какво състояние са, заедно със смяна на спирачните маркучи.
        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

        www.ClassicCar-bg.com

        Comment


        • #5
          Аз ги мажа с паста против заклинване.
          На теория и водоустойчивата грес е добра, но тя пък не издържа на температурата там и става още по-зле.
          Ако няма противозаклинваща паста, най-добре е Arcanol temp 90 или 120.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment

          Working...
          X